Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat vinden wij heel jammer en we horen graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen.

Je kunt je bestelling tot 14 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening staat.

In onze winkel nemen we de gezondheid en veiligheid van onze klanten serieus. Daarom hanteren wij een strikt retourbeleid als het gaat om hygiëneproducten, zoals bh's en cosmetische producten. Wij accepteren geen retourzendingen van deze artikelen zodra de verpakking is geopend. Dit komt omdat we de veiligheid en reinheid van de producten niet kunnen garanderen als ze eenmaal geopend en gebruikt zijn.

We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om een product dat niet aan uw verwachtingen voldeed niet te kunnen retourneren, maar we willen ervoor zorgen dat onze klanten geen risico lopen op blootstelling aan schadelijke bacteriën of andere ziekteverwekkers. Daarom raden we onze klanten sterk aan om contact op te nemen met onze klantenservice als ze vragen of zorgen hebben over ons retourbeleid. Bedankt voor uw begrip en medewerking

Geef je ordernummer en de reden voor je retour door op mail naar info@wellana.nl. Onze klantenservice zal het retourverzoek beoordelen en verdere instructies sturen als de retour is goedgekeurd.

Geretourneerde artikelen moeten zich in de originele verpakking bevinden, inclusief accessoires, handleidingen en documentatie.

Geretourneerde artikelen moeten onbeschadigd zijn. Ze moeten in dezelfde staat zijn waarin we ze naar u hebben verzonden en in hun originele verpakking. Als de staat waarin het product naar ons is teruggestuurd niet aanvaardbaar is, behouden wij ons het recht voor om niet terug te betalen of te ruilen.

De klant staat zelf in voor de verzendkosten om het ongewenste item te retourneren.

info@wellana.nl